Webáruházunkban lehetőség van arra, hogy rendelését DPD, GLS vagy MPL átvételi pontra vagy csomagautomatába kérje.
- Átvételi pont vagy automata kiválasztása
A vásárlás során megadhatja, melyik átvételi helyszínen szeretné átvenni csomagját. A rendszer automatikusan felkínálja az Önhöz legközelebbi pontokat.
- Értesítés a csomag érkezéséről
A futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatja Önt, ha csomagja megérkezett az átvételi pontra.
- Átvételi lehetőségek és időpontok
Az automaták általában a nap 24 órájában hozzáférhetők, míg a csomagpontok nyitvatartása szolgáltatónként eltérhet. A legtöbb pont este és hétvégén is elérhető.
- Őrzési idő az egyes szolgáltatóknál
Átvételi pontokom:
GLS: 5 munkanap
DPD: 7 munkanap
MPL: 5–10 munkanap
Csomagautomatákban:
GLS: 5 munkanap
DPD: 3 munkanap
MPL: 2 munkanap, ha nem történik átvétel, a csomag a legközelebbi postára kerül, ahol további 5 munkanapig megőrzik.
- Átvétel menete
Személyes átvétel esetén szükség lehet személyi igazolványra, automatás átvételnél pedig a kapott átvételi kódra.
Ha bankkártyával szeretne fizetni, térképes keresőnkkel mindenképp ellenőrizze, hogy az adott átvételi ponton van‑e erre lehetőség.
Ha követni szeretné csomagja útját, az adott futárszolgálat csomagkövető oldalán ezt megteheti. Ehhez szüksége lesz a tőlünk e‑mailben megkapott fuvarlevélszámra.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az átvételi pont vagy csomagautomata nem választható ki a rendelés során. Ennek leggyakoribb oka, hogy a megrendelt termék(ek) mérete, súlya vagy jellege nem teszi lehetővé az ilyen típusú kézbesítést. Ez különösen igaz nagyobb méretű, túlméretes vagy sérülékeny árucikkekre, amelyek szállítása kizárólag házhozszállítással biztosítható. Ha kérdése van a kézbesítési lehetőségekkel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.
Nem, az átvételi pontokon egyetlen termék sincsen helyi készleten. Csak rendelésre szállítjuk oda a terméket
Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.
Igen, minden termék esetén lehetősége van bankkártyás fizetésre, akár készleten van a termék, akár "Rendelhető" státuszú.
Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást.
Webáruházunkban a BARION biztonságos online fizetési megoldást használjuk.
Igen, a Villányban található üzletünkben, nyitvatartási időben tudja átvenni a megrendelését.
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail).
Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Valamint győzödjön meg arról, hogy email címét helyesen adta meg.
Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk.
Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Ha banki előre utalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címére az instrukciókat és a banki adatokat az átutalásra.
Az értesítés megküldését követő 10 munkanapon kérjük az összeget átutalni.
Bankszámla számaink:
Bank HUF: CIB 10701214-68938462-51100005
Bank EUR: CIB 10701214-68938462-50200009
Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt.
Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Rendelése állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás, stb.) e‑mailben jelezzük és a "Profil" oldalon a "Megrendelések" menüben is megtekintheti.
Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphat további tájékoztatást.
A csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e‑mailben küldtünk el.
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja.
Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Igen. Az oldalunkon szereplő bruttó árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.
A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhozszállítás díja 1490 Ft-tól kezdődik , a termékek súlya alapján kerül felszámításra.
A szállításról és fizetésről itt tudhat meg többet: Információk / Szállítás
Egyes termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.
Az ingyenes kiszállítás csak az adott termékre vonatkozik, további rendelés esetén a kiszállításra díjat számolhatunk fel.
Amennyiben egy termék nincs raktáron úgy emailen jelezzük Önnek a várható szállítási időt.
A várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő.
Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.
300 000 Ft feletti összértéknél csak előre utalásos fizetési móddal veszünk fel rendeléseket.
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést.
Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
Ha raktárunkon van a termék, a csomag pontokra 1-3 munkanap alatt szállítható.
Futárszolgálattal 2-3 munkanap alatt, nagyobb csomagok esetén általában 4-5 munkanap alatt az ország területén bárhova házhozszállítunk.
Ha nincsen raktáron a termék, akkor nagykereskedő partnerünktől szerezzük be – ez hosszabb idő, amit a rendelés feldolgozása után telefonon vagy emailben jelzünk vissza.
Igen.
A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot.
A csomagátvevő pontokon is van hasonlóra lehetőség: meghatalmazott átveheti ön helyett a csomagot, ha tudja a rendelési nevet és rendelési azonosítót, és igazolja magát személyivel.
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában.
Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy a futárszolgálattal.
Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Az egyik mód a házhozszállítás, amit a Fáma, GLS, DPD, MPL, illetve Bí-Bor futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az Ön által megadott címre kézbesíti azt.
A másik lehetőség a DPD Ponton, MPL csomagponton vagy GLS csomagponton történő átvételre. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.
Személyes átvételre a villányi üzletünkben van lehetőség.
Igen, a Villányi üzletünkben nyitvatartási időben.
Igen. Termékeink nagyrészére minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik.
Emellett a hatályos jogszabályok szerint a Bí-Bor-Ász Kft. biztosít szavatosságot, illetve jótállást.
Bővebben az ÁSZF-ben, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.
Ügyfélszolgálatunk kezeli a csereigényeket. Kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén. A cserével kapcsolatosasn felmerülő költségek a vásárlót terhelik.
Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél az elektronikus számla birtokában érvényesíthető a garancia.
99%-ban igen, ezen termékek melett megjelenik a "Raktáron" státusz. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg.
Azon termékek esetében amik nincsenek készleten a "Rendelhető" státusz jelenik meg.
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 60 napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy Ön által választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról!
Ezt megteheti a hírlevél oldalon.
Követhet minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra.
Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL VÁSÁROLOK gombra.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
A futárral történő házhozszállítás 1 490 Ft-nál kezdődik, és a csomag súlyával nő.
A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja; ha a kosárba teszi a kívánt termékeket, ott látható lesz a szállítási díj is.
A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét.
Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk.
Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
Nem.